29 Februari 2012

Liga Perdana dan Liga Super


Assalamualaikum, entry kali ini saya nak promote sikit Liga TopShop (Liga Website/Blogs)...
Liga TopShop adalah seperti liga bolasepak, samada liga Inggeris, Malaysia, Italy, Spanyol dan sebagainya...

Liga TopShop terbahagi kepada beberapa liga mengikut ranking terkuat... iaitu:

Liga Super
Liga Perdana 1
Liga Perdana 2
Liga Perdana 3

Jika pasukan bertambah, mungkin akan wujud liga perdana 4...
Pasukan terdiri daripada website-website atau blog-blog yg berdaftar dengan Liga TopShop...
Bagaimana turut serta liga ini? mudah sahaja dengan meletakkan kod dibawah di web/blog anda, dan anda layak menyertai liga, bermula dari liga terbawah.

atau boleh ke Kod-kod banner pilihan

Undang-undang, sama seperti liga-liga bolasepak inggeris, malaysia dsb.

Berikut adalah carta musim pertama penyertaan saya dalam Liga TopShop:
Pementuan kemenangan adalan hit web/blog yg kita terima atau kunjungan setiap hari.
Rajah diatas menunjukkan web saya menjuarai Liga Perdana Musim 6, dan musim 7 saya layak menyertai Liga Super dan Liga Juara-juara...

Dibawah adalah carta liga super yg baru sahaja tamat... Musim liga berjalan setiap bulan.
Fuh...rekod bersih, mata penuh...jom la kita lawan di Liga TopShop, saya rasa lepas ni susah nk menang sebab byk dah web/blog yg power2 start daftar...

berikut pula adalah snapshot dari perlawanan Liga Juara-Juara.....






Ooopss, nk bagitau sikit. Perlawanan Liga juara-juara menawarkan hadiah dari pihak penganjur... jom kita rebut peluang ini!!!!....

Liga Juara-Juara terbahagi kepada 8 kumpulan A, B, C, D, E, F, G dan H.
2 Pemenang dari setiap kumpulan akan melayakkan diri ke peringkat kalah mati.

Peringkat kalah mati (16 web)
Peringkat suku akhir (8 web)
Separuh akhir (4 web)
akhir (2 web)

Dan berita baiknya, web saya telah menjuarai liga Juara-Juara musim pertama...dan hadiah juga telah saya terima... terima kasih admin Liga TopShop

* tak dapat nk post gambar peringkat kalah mati hingga perlawanan akhir...mungkin lain kali saya akan update...

Terima kasih, Wassalam...

=============================================

update 1 (1/3/2012) :

Ulasan dari admin TopShop:
Mdsafkyo johan liga juara-juara edisi pertama

=============================================






Get thiswidget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Translate